صدای سکوت







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عید شرقی

اینجا  همه عیداست

    اینهمه شور اینجا که دیدست

صبح سفید شرقی اینجا کنون دمیده ست

دامن دامن بنفشه دریا دریا شقایق چشم براه بوی  نرگس  کنون نشسته ست

دل نگران دگر نیست چشم نرگس به لاله

اینجا چمن جه سبز است؟؟

که می گوید که خونیست؟

آری آری چه سبز است؟

دودی دگر اگر هست هیچ آه و سوز دل نیست

این بغض های بسته این نغمهء شکسته

آن بالهای سربی این قصر های آهن تقدیم عید سبز است

عیدت مبارک ای دل فرو شکوهت افزون

فوارک حوض من بخوان تو این ترانه

گل بشنویم گل بگیم

باشور صد ترانه

                                                                                                                              ( آیدین)



نظرات شما عزیزان:

ممل
ساعت0:57---30 بهمن 1390
مرسی از توجه شما.سعی میکنم از این پس رعایت کنم .ممنونم دوست من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مجید در 1:31 | |